I'm back!

Det känns sjukt konstigt att logga in på Klappa Min Katt igen! Det har ändå gått ett halvår sen senast..
Det har hänt mycket under denna tiden, men det största av allt är att Angelica och jag jobbar ihop igen!! Hon fick något ryck och jobbade på en annan avdelning ett tag men är alltså tillbaka igen. Välkommen Angelica!
Andra saker som hänt:
- Jag är blond igen
- Jag är 22
- Jag är roligare!
Your,
Det känns sjukt konstigt att logga in på Klappa Min Katt igen! Det har ändå gått ett halvår sen senast..    Det har hänt mycket under denna tiden, men det största av allt är att Angelica och jag jobbar ihop igen!! Hon fick något ryck och jobbade på en annan avdelning ett tag men är alltså tillbaka igen. Välkommen Angelica!    Andra saker som hänt:  - Jag är blond igen  - Jag är 22  - Jag är roligare!      Your,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0