Fantastiskt roligt.

Jag har ett mobilt bredband. I den lilla dongeln sitter ett simkort, ett hlt vanligt simkort med ett mobilnummer. Man kan skicka sms från detta om man känner för det. Nu däremot är det så att när jag skulle logga in idag så blinkade det till i inkorgen.

Datum: 2011-03-06 13:07:49

18års fest hos mig på lördag! Kommer bli as kul!:D va lite tyst om det;) Men ta med goer dryck och ett bra humör!!


Nu är jag alltså bjuden på 18 års fest på lördag. Funderar på vad jag ska göra.
1. Tacka ja och dyka upp hemma hos den här personen med goer dryck och bra humör.
2. Inte vara tyst om det utan annonsera ut att det är 18 års fest och lämna den här personens telefonnummer.

Jag hade även fått två sms från Jensens Böfhaus:

Nu är det massa aktiviteter på gång och du kommer att höra mer från oss! Detta firar vi med att bjuda dig på en gratis mjukglass med valfri topping. Visa upp detta sms vid beställning senast den 13/3 2011. Boka bord på nr: 033-107820.

Och eftersom jag har två st sms, så lottar jag ut ett av dem till nån av er läsare.

LOVE
Angie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0