Ems

Nu sitter fröken Emma på flyget. Hon väntar på att det ska lyfta till Thailandet. Hon har några timmar kvar innan hon kan sticka ner sina svettiga små tår i den varma sanden. Jag erkänner, jag är avundsjuk. Än mer när jag inser att hon inte kommer tillbaka förrän den 21:a mars. Jag går in i sakna-mood.

Har bett fröken att hitta en matchande present till mig. Typ som en en sådan där Best Friends ring, som är två ringar så man kan ha en var. En sådan som man kan lämna tillbaka när man gör slut. Vilket aldrig kommer hända. De kommer få klippa loss ringarna när vi dött.

Eftersom jag inte varit i Thailand så tänker jag istället lägga in en bild på Hanouma Bay på Hawaii. Jag har även markerat med en röd pil vart jag somnade utan att ha smörjt in mig med solskyddsfaktor, därav färgen röd på pilen. Varningsfärgen röd.



XOXO
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0