Jag är ny trend!

Tänkte ta upp min inne och ute lista igen. För jag har ju gjort det så många gånger här i bloggen! en gång



1. Blogga sällan
Detta fenomen som uppenbarar sig i vår blogg kan faktiskt vara positivt! Visst undrar ni varje kväll ni ska lägga er vad jag & Angelica gör som hindrar oss från att blogga.. Det ni.

2. VIP
Det är så 2011 att vara VIP! Ni som inte är det behöver egentligen inte komma på företrällningar ect. Ni är inte viktiga så vad gör ni där liksom?


från Ginatricots Grand Prix förra helgen, suckers


3. Gravid
Tydligen väldigt populär nu. Kul för er. Själv tänker jag vänta till jag är minst 60 och levt klart mitt roliga liv!
Passa på att önska ett stort grattis till ******

4. Vampyrer
Jag kan fan inte få nog av dom!! Just nu kollar jag på The Vampire Diaries och True Blood på tv. Med jämna mellanrum (alltså exakt samma antal dagar emellan) kollar jag på alla tre Twilight filmerna.
Sen lyssnar jag på The Vampire Diaries (inte samma som tv-serien alls!!), House of night och såklart Twiligt på ljudböcker på jobbet.

Slutsats: Skulle jag möta en vampyr i en mörk gränd så hade jag inte blivit överaskad alls..




1. Vintern
När ska den få nog? Kan den inte bara ta slut? SNÄLLA!




2. Bloggtorka
Inte för det hänt mig, men har hört att det ska vara sjukt jobbig känsla..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0