Emma

Jag vill bara lägga in en massa hjärtan i det här inlägget. <3 Emma är inte bara ordningsam och strukturerad, hon är även omtänksam och snäll. Därför vill jag passa på att göra något snällt för henne och då hon är supersingel så ska jag lägga in en kontaktannons åt henne här.


Emma söker en kille som kan ALLT. Mycket viktigt att han kan läsa då hon skriver listor som han måste följa. Hon gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar, men hon gillar även att slänga på sig lösnaglarna och lösögonfransarna och shotta minttu tills hon får krypa hem. Du behöver alltså vara öppen för ALLT. Och fort ska det gå.

Emma gillar att åka båt, så är du kapten och har läst hit så behöver du inte läsa mer, maila in dina uppgifter till [email protected] så kontaktar vi dig inom kort.

Annars så gillar Emma fotbolls- och hockeykillar. Ser du ut som Torres? Maila till [email protected] omedelbums.


För att ens få gå på en date med Emma så krävs det ett godkännande ifrån moi. Härmed utser jag mig till den rätta för Emma experten. Så känner du att denna ordningsamma och strukturerade kvinna är något för dig? Tycker du att hennes utseende faller dig i smaken? Är du rik? Om inte, har du ett jobb som eventuellt skulle kunna bli välbetalt? Kör du Saab? Har du en båt? Tillverkar du choklad? Om du svarar ja på någon av dessa frågor, helst ska du kunna svara ja på flera av dessa så maila till [email protected]

Ett bevis på att hon är ordningsam:

 

Galoppera till närmsta penna och skriv.
Vi tar mailadressen en gång till:
[email protected]

 

Love

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0