Vi är så stolta att kunna kalla dig vår vän!

Jag & Angelica har blivit välsignade, vi får jobba ihop med Lojsan! Denna Lojsan är inte vilken person som helst, hon är det mest fantanstiska människa. Det är inte det att hon är överdrivet snäll och hjälpsam, utan hon är en stor förebild för oss. Hon har nämligen gjort det omöjliga möjligt, hon har rasat i vikt!

Lojsan var förut en fånge i sin egna kropp. Allt hon gjorde, gjorde hon med stor smärta i tjocka ben. Varje dag blev en kamp. En kamp som blev mot klockan. Läkarna sa att hon inte kommer se morgondagen om hon inte tog tag i sitt matintag dirket. Eftersom Lojsan är en väldigt stark person så gjorde hon detta, och hon gjorde det som ingen annan har gjort det förut. Hon slutade att äta. Helt.


Så här hemsk såg Lojsan ut förut:




Så här vacker är hon idag:



Hon äger nu en helt perfekt kropp! Lojsan mår bättre än någonsin och alla i hennes omgivning blir äntligen glada av att se henne! Den enda nackdelen hon själv säger är att så fort hon försöker äter nått så spyr hon, men det tror både jag och Angelica att hon hittar på.

Så ett stort grattis Lojsan, du är veckans arbetskamrat!

Kommentarer
Postat av: lojs

Tack så mycket! Det gör mig otroligt stolt att jag får vara med här i eran blogg!! Jag har precis sondmatat mig själv med kaffe nu. Ska snart springa dom 5 milen till jobbet, ska bara släppa av dom två barnen jag har på ryggen, på skolan. Sen så har jag nog gått ner till dom 40 kilona som är min idealvikt! Pussar i massor till mina allra allra bästa arbetskamrater, Emma & Angelica

2010-09-09 @ 06:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0