Svar på första 20 utvalda frågorna!

kan ni visa före och efter-bilder på er näsa samt tala om hur mycket ingreppet kostade? puss ^^

E: Helst inte, skäms så för hur min näsa ser ut nu.. Hoppas den rättar tillbaka sig!

A: Min näsa har ju alltid varit snygg så ja har aldrig behövt fixa den. Fixade hakan däremot.

 

Vad tycker ni om serien “Toppbloggarna”? Är ni nöjda med er medverkan?

E: Har jag missat nått!? Det ända jag har varit med i är paradise hotel, BB, baren, skilda världar och rederiet (plus ett nytt hemligt projekt då!)

A: Toppbloggarna? Ehm, nej, men min medverkan som Elisabeth i Pirates of the caribean är jag väldigt stolt över, men det här med toppbloggarna? Misstar ni oss för att vara några andra eller? 


Vad vill ni göra i framtiden?

A: Jag ska operera om mina bröst, inte för att jag inte är nöjd med dem nu, utan för att de kan bli ännu större, sen ska jag till Bobby och blondera mitt hår. Han är INTE nöjd över det, men who cares?

E: Jag ska leva på mitt kändisskap och göra som alla andra kändisar: Tjäna ännu mer pengar, gå på gratis grejer, vara med i tv, starta ett band, börja med droger, hamna på rehab, fängelse och sen be Sverige om förlåt!

A: Ahaa, ni menade i framtiden! Typ, det jag gör nu. Bara vara känd och tjäna massa pengar.


Ni har ju skrivit någon gång att ni inte kan få
barn, eller var det bara jag som missuppfattade det?

A: Vem vill ha barn? Vill du ha barn? Då behöver du först ligga med en kille och det kommer inte att hända...

E: Det är sant. Jag och kissie har samma problem.. DET STAVAS PREVENTIVMEDEL!!!!


Jag tycker ni e jättesöta o så. Har ni ngt snyggt tips på hur man fixar en snygg vardagsfrisyr?

E: Duscha och sätt upp håret i en tofs.

A: Alltså, rapunzelofseden.se har hur fint löshår som helst. Köp sånt och sätt i med clips. Sen är det bara och göra vad ni vill. Locka, platta, sätta upp i tofs.


Kan ni berätta lite mer om era pojkvänner och er kärleksliv? Kanske göra någon kategori om det..?

Tror ni att dom skulle svika er?

E: Nej tack! Finns en anledning till varför vi inte lägger upp dem på bloggen, men vårt kärleksliv kan jag gärna prata om!! Vad vill du veta?

A: Jag kommer hålla min pojkvän utanför den här bloggen, vill inte att en massa fjortistjejer ska springa och taffsa på honom. Har hänt förr med tidigare pojkvänner. Vi träffades iaf på Ibiza och mina vänner var väldigt överbeskyddande mot mig och tyckte inte jag skulle träffa honom, de trodde han var en golddigger. Men han har bevisat för dem och mig att han är världens bästa och sötaste :)


Kan ni inte ladda upp bilder som ej är omgjorda?!

A: Bara för att dina lår går ihop så behöver inte våra göra det. Vi lägger upp helt naturliga bilder på oss själva.

E: Eh va? Omgjorda? Hur gör man det?

 

Varför är ni så konstiga? ni beter ju er inte direkt som en normal 21-23åringar, ni skriver och gör helt sjuka saker.

 A: Tänk vad tråkiga vi hade varit om vi var normala, tror du att vi hade varit sveriges största bloggare då??????

 E: Kunde faktiskt inte beskriva det bättre själv!! Blir så glad när folk reagerar på vad du gör!! <3

 

Är ni och Dennis vänner ännu? Har inte sett så mycket av honom på er blogg på senaste tiden!

E: och vem är Dennis? Angie är detta någon du känner?

A: Han är en sån dramaqueen, bara skvallrar och snackar skit, sånna orkar inte jag med.


HAHAHA varför i hela fridens namn skulle hugo säga att han har haft sex med er om han inte har det?

 E: Jag har då aldrig sagt att vi inte har det!! Come on!? Det är ju Hugo Rosas!!

 A: Hahahahahahahahahahahahahhhahahahaahhahhaha!!! Han vill så gärna ligga med mig, men det får han inte. Lillkillen...


Skulle ni ändra på ngt ni gjort under er ‘’storbloggar” tid:) T.ex bråken med alla elr att ni hängt ut ng osv.

A: Om nån är en looser, varför skulle vi då inte säga det till den personen? Det är ju inte så att vi ljugit. Ärlighet varar längst även om man är elak. Det är dessutom kul att se folk springa iväg och lipa.

E: Svar Nej! Varför ångra det som gjort oss stora? Haaalllå!? Bråka med folk kan nog vara det bästa som finns! Bara lite jobbigt när man träffar dom dagen efter.. 


Btw Ääälskar er blogg!!

A: Åhhh, tack!

E: Vem gör inte? KOM MED NÅTT NYTT!!


skulle ni ha opererat era bröst o läppar o allt även om ni inte varit “klappaminkatt” ?

E: Fan heller!! Hatar att ha så stora bröst att jag inte kommer in genom min dörr från sida!! Läpparna ser oxå förjävliga ut!!! Tro mig, det finns nackdelar med att vara storbloggare, skönhet är en av dem!!

A: Jag ska ju, som sagt tidigare, göra mina bröst större och det är bara för min egen skull. Inte för att få mer jobb och killar och sånt. Utan helt och hållet för min egna skull. Angående läpparna så har jag ju slutat med det, men mina läppar håller sig stora ändå. Love it!!


Kommer ni nån gång bli vän med amir igen!?

A: Han har läckt våra telefonnummer, lagt ut retuscherade bilder på oss. Sist jag såg honom slängde jag ut och portade honom från krogen. Så NEJ!

E: Jag vill aldrig mer se honom, eller ja ta bort ordet mer kanske.. 


 

är det sant att ni misshandlade paulina?

 A: Hon slog mig först!

 E: kanske..


Hur går det med studierna?

E: Hoppat av, räcker med en smart bloggare i en duo!

A: Jo, man kan ju kanske inte tro att jag är sådär jättesmart, men hallå! Pluggar till civilekonom. Inte för att jag vill jobba som det utan för att jag vill träffa en snygg rik kille. Skojja, har ju redan en Mr. X!

 

Är det sant att ni är BISEXUELL?

E: ingen kommentar! -Angie, svara INTE på frågan!!

A: WTF?!


Har ni råkat ut för någon riktigt obehaglig stalker nån gång?

A: Vi kommer polisanmäla dig om du inte slutar! Vi vet att du läser det här, så skärp dig!!

E: Om vi har! Här är han igen:



Hur känns det att INTE vara inbjuden på FINEST fester längre?

A: Bara för att man tackar nej så är man inte bjuden? Är du dum i huvudet eller?

E: Från vart har du fått den informationen? Vi är högst på listan förfan! Det är vi som väljer att inte gå!!

 

Vad tycker ni om de som bär burka?

E: Ja vad ska man säga? Jag vet betydligt snyggare plagg än det! En sjal tex. 

A: Vad skulle du tycka om någon som har på sig en kruka? Eller en skål?



Det var allt från oss!

You know you love us!
XOXO E&A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0