Rydell & Quick!

Tjenare! Visst är det skönt med helg nu? Jga ska faktiskt ha en vit helg!
Vill ju inte att alla ska tro att man är en alkolist!

Jag fick en vänförfrågan idag från ett stort känt band i Sverige på facebook. Är inte dirkt överaskad, jag är ju ändå känd! Kan ni gissa från vilken grupp? Här är en ledtråd:



Coolt va!? Är ni lite avis nu? Dum fråga, vet att ni är!
Rydell & Quick har jag sätt ett antal gånger på scenen, bl.a. borås, sälen och gislaved.
Här är lite bilder som jag har tagit:



Sälen v.12




Sigges loge utanför Gislaved



En fanbild med dem (ja det är något under min klänning!!)

Tycker de är ett bra band faktiskt! Som ni förstår av bilderna så står jag alltid längst fram. Här är även en video som jag filmade i sälen. Kolla in killen till höger och tjejen till vänster, var tvungen att visa hur de skrek bredvid mig! Inte så trevligt!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0