Personligt meddelande:

Följande kommer det ett personligt meddelande tillägnat enbart till Angelica! Slänger in en blid som ni andra kan kolla på istället. 

Dear Angie!

Vad gör du nu för tiden?
Varför hör du aldrig av dig?
Det var alldeles för längesen vi sågs..

Ja jag undrar faktiskt! Det har nu gått över 24 timmar sen jag såg dig, tror nästan 48 timmar? Minns inte ens dagarna längre sen jag såg dig sist! Hur går det i skolan? Har du lärt dig något än? Är de snälla mot dig?
Undrar även med om du jobbar på måndag? Då tänkte jag att vi kanske kan luncha ihop? Vilka dagar är du i skolan nästa vecka?

Your,
Emma


Ursäkta detta personliga meddelande, men bloggen är tydligen det ända sättet som vi två nu kan hålla kontakten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0