Ensam mamma söker!

Då var det dags att vi skapar ett nytt projekt som alla storbloggare gör! Vi har lagt ner mycket tid på att få fram ett starkt och smart birdag som kan vara intressant för er bloggläsare. Som resultat på den hårda mödan vi lagt ner kan vi nu stolt presentera:

Ensam mamma söker!

Vi ska hjälpa singelmammor att hitta kärleken. Som de flesta vet så blir nätdejting populärare och populärare. Vi tar det steget längre, bloggdejting! 

Vi börjar vårt projekt med en mamma som försökt hitta den rätta en lång tid nu utan resultat.
Veckans projekt är Lojsan!

Lojsan är en trevlig och snäll person. Hon är mycket snäll och tänker på andra i första hand. Detta gör att det är väldigt lätt att utnyttja denna lilla klena person. Vilket vi gillar! Eftersom hon söker till ensam mamma söker så har hon barn, fyra för att vara exakt.
Här kommer en häligt bild på Lojsan, glöm ej att hon är inte så tuff som man kan tro!



Nu ska vi försöka hitta en kille som passar henne. De killar som hon har letat efter hittills har varit helt fel för henne, kolla bara in hennes drömkille:




lenny fucking kravitz

Det Lojsan söker istället är en alkolisterad man med stadig ekonomi. Han måste älska hennes favoritdryck, Minttu!



Eller så har Emma ballat ur helt och jag, Angie får ta över. Som den äldre och mer erfarne personen av oss två och den som känt Lojsan längst.

När Emma under en rast på jobbet började intervjua Lojsan och fråga vad hon söker för kille så fick jag sätta ner foten, skrika NEJ och ta över. Ja, eftersom Lojsan nu då inte har hittat någon kärlek så är det inte hennes smak vi kan gå efter, hon hittar ju bara en massa skalliga långa killar.. Den killen HON letar efter är fel. Och NEJ Emma, det är inget fel på Lenny Kravitz, bara för att du gillar fotbollskillar som vattenkammar håret på låren.

Eftersom det nu finns ett genomgående tema i alla Lojsans drömmän:

Så kan vi utgå ifrån att hon gillar dreads, hur man nu kan gilla det? Hon gillar musikaliska och rytmiska killar. Så då drar jag slutsatsen att DU därute med dreads, gärna mulatt, men det är inget krav, musikalisk och dansanta man, bör fortsätta läsa.

Du måste vara längre än 175 cm, älska att döda spindlar, ha en god/fast inkomst, vara händig och stark. Du ska ha fina mörka ögon och ett bländande leende, hänvisar till ovanstående bild på Bob Marley. Du ska gilla att gå på promenader med familjen men även att helt spontant komma på att åka och kolla på exempelvis Timbuktu i göteborg. Musiksmaken är viktig! Mycket reggae och en liten blanding av hiphop och rock och du är fulländad.

Så känner du att detta passar in på dig, heter du kanske till och med Lenny, Bob eller Mårten, ja då är det bara att maila till oss på [email protected], märk mailet med "Den rätta för Lojsan".



MVH
E&A


Kommentarer
Postat av: lojs

Ah! Jag blir nästan tårögd, eller ja ja. jag ÄR tårögd! För fasen lägg ut den på nätet, aftonbladet,facebook, överallt! Ge mig min man!! Å Angie, du känner mig bättre än jag själv.. sen ett tack till Emma med, som lärt mig att älska mintuu!

2010-09-12 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0