Jackor och pälsletande fortsätter..!

Det där med att hitta en vinterjacka är så svårt, tycker det är jättejobbigt. Liksom, moncler jackan är så 2009 och den jackan gillar jag någorlunda, men hallå?! 2009? Canada goose jackan är mer 2005, vem vill ha en sån liksom? Kappor i all ära, men jag vill ha en riktigt tjock jacka med massa dun i. En som är riktigt varm. Eventuellt en päls..


Moncler, 4999:- vilket är ganska billigt för en vinterjacka, funderar på om jag inte borde lägga mer pengar ändå. 12 000:- tycker jag är ett lagom pris för en jacka som man använder varje dag. Om man nu använder den hela vintern då.

Jag byter jackor lika ofta som jag byter killar, killar byter jag väl lika ofta som jag byter underkläder. Haha typ.. Hoppas det inte blir så nu i år iaf..

 


Björnfittan är i alla fall obligatorisk. Men jag behöver inte köpa någon ny, för jag har redan en. Eller så kan jag köpa en ny och ha en till, denna kollade jag på förra året och den kostar runt 5000:-




KILLAR MED PÄLS!!!!!



Såhär tycker jag att alla killar ska se ut i vinter. Så sexigt!

Inspiration:


XOXO / Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0