Ha roligt när det är tråkigt

Är det bara jag som är väldigt bra på att komma på roliga saker att göra när det är riktigt tråkigt?
Till exempel när:
Man står i köer
Kör längre sträckor
Väntar på någon

Ja ni förstår!

Då har jag det bästa tipset! Allt du behöver är musik och humor!!

Gör såhär:
Välj en låt som innehåller orden jag och du, egentligen vilken som helst då.
Sedan byter du ut alla du till jag och alla jag är jag.

Exempel:
X-models - Två Av Oss

Jag
Det är nånting jag vill säga mig
Det är mörkt nu
Och jag har lagt
mig
Och jag ligger här brevid
Och jag vill att jag ska se
Ååh hoppas jag kan läsa mina tankar

Kul eller hur?

Sedan kan man även byta plats på alla jag & du.
Väldigt roligt i denna låten faktiskt!

Ludwig Bell - Jag Är En Idiot

Kom tillbaks, du ångrar allt du gjorde
Allt du sa, det är inte mig det är fel på
Det är du, det fattar väl du

Kom tillbaks, du lovar och du svär
på mammas grav, du kan va allt det där
Jag ville ha, det fixar väl du

Du vet du är en idiot
och hela stan vet vad du gjort
Du förtjänar hur du mår
Kom häll mer salt i dina sår



Detta är min humor, ibland iaf.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0