Fönstertittare

När jag känner mig lite ensam så brukar jag kika ut genom fönstret och se om jag kan se vad någon granne håller på med. Ikväll kollade jag över till grannhuet och såg att min granne har ett likadant duschdraperi som mig. Ett fint draperi från HM med rosa fjärilar på. Jag blev sådär varm inombords, tyckte det var gulligt liksom, men det vände ganska snabbt. Hallå?! Jag kan se in på deras toalett ifrån mitt kök. Jag kan se dem kliva ur sin dusch, gå på toa och så vidare. Och så blev jag väldigt illa till mods. Är inte det ganska respektlöst att inte ha någon typ av skydd för sitt fönster? Obehagligt är ordet.

Jag tänker i alla fall inte fortsätta med mitt fönstertittande!

 

XOXO / Angie


Kommentarer
Postat av: Lottis

mmmm...den som ändå hade haft en granne att smygkika på.....

2010-09-14 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0