Extraknäck 2

Tips från the personal trainer:

Det är ju jag då som trimmat Emmas snygga och smäckra kropp. Jag är hennes Sid. För alla er som vill bli lika snygga så ska jag dela med mig av några tips.

1. Ät inte en ordentlig frukost, ät helst inte alls. Drick eventuellt ett glas vatten.
2. Spring, träna skiten ur dig.
3. Ät inte något efter träningen för att få energi.
4. Drick ett glas vatten.
5. Träna igen.
6. Drick två glas vatten.
7. Basta bort allt vatten du druckit under dagen.

Man blir huuuur smal som helst, jag lovar. Hyn blir helt fantastisk, man antar en aningen grådassig nyans. Så inne i Milano just nu. Emma är väldigt nära ett modellkontrakt. Hon ska bara ner några kilon till.



XOXO / Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0