Emma kan härma!

Jag har fått höra att jag är väldigt bra, eventuellt bäst, på att härma folk! Köper någon ett par snygga skor, ja då köper jag dem. Börjar någon dricka minttu, då gör jag det med! Säger någon nått roligt, så härmar jag personen! etc. (skulle kunna göra blogg.se's längsta blogginlägg med alla exempel jag har..)
Nu har jag kommit på det nått nytt jag kan härma! Nämligen bloggare!! Så nu tänkte jag ge exempel på några bloggare jag läser så får ni säga vilken jag passar som bäst!! (S P Ä N N A N D E !)



Emma som Kenza




Emma som Paow




Emma som Dessie




Emma som Hanapee



Emma som Anagina




Emma som Kissie


Rösta gör ni genom att kommentera detta inlägg.
Så vad väntar ni på? KOMMENTERA!!


Love
Emma


Kommentarer
Postat av: En av oss

Du är så jävla lik kissie alltså! Jävlar!!

2010-09-13 @ 20:33:43
URL: http://[email protected]
Postat av: lojs

Du har banne mig allt!! Du kan liksom vara vem som helst hur bra som helst, Nu undrar jag bara, Vem är du?..

2010-09-13 @ 20:58:34
Postat av: Sanna

Dessie är klockren ;)

2010-09-14 @ 11:39:37
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kissie är ju bäst..

2010-09-14 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0