Dags för Idol!

Jag har missat Idol hela veckan men nu jäklar sitter jag här i soffan redo. Min pojkvän ***** kommer snart också så då ska vi laga mat och mysa.

Annars då? Hur har er dag varit? Min har varit jättebra. Mötet med Kanal 5 idag gick finfint och om det går som planerat har jag ett väldigt spännande projekt framför mig nästa år! Får inte säga så mycket mer men ni får såklart veta när det blir aktuellt.


Sen är jag väldigt glad också för att jag har fått sån fin respons på min kollektion Gekås by Emma som släpptes idag. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag uppskattar era fina ord. Jag blir så himla glad!! ♥

Nu har Idol börjat så vi hörs sen..





Yesterday, photoshoot for Gekås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0