Biggest Looser @ work

På vårat jobb så har vikthetsen urartad rejält. Just nu är det i princip bara vi som är riktigt smala och snygga. Därför har vi valt ut några speciella projekt som nu ska få chansen att gå ner i vikt. Detta är en tävling där vi är domare. Priset är väldigt speciellt och framförallt kommer vinnaren att få ett helt inlägg med före- och efterbilder.

Här är finalisterna:
1234 

5678

För att vinna behöver du:
- Kommentera detta inlägg med "the game is on", gör du inte det kommer vi hänga ut dig med mer/fulare tjockisbilder.

- Muta domarna.

- Fixa så att vänner röstar på dig, kommentarer i detta inlägg räknas som röster.
- Det viktigaste: GÅ NER I VIKT!

Så, börja kommentera och rösta och sen kan ni ut och ta en löprunda.

NO CARBS AT WORK!

Love
Angie & Emma


Kommentarer
Postat av: lojs

The game is one!! Blir en tbl till frukost. Jag ska vinna detta!!! Ge mig vinsten nu!

2010-09-28 @ 07:02:58
Postat av: Linda

The game is on lojsan, inte one... hur tänkte du där?

Jag vet att jag inte är med er hela tiden nu, men i tankarna finns ni hos mig jämt. Jag vill så gärna vinna. Har kämpat länge nu och är snart nere i min målvikt- 45kg.

2010-09-28 @ 11:32:17
Postat av: lojs

one! en! alltså en vinnare! jag!!

2010-09-28 @ 17:17:45
Postat av: lotta

the game is on

2010-09-29 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0