Allt för våra läsare!

Hej!
Vi har fått många mail om varför vi inte redigerar våra bilder.
Som bara något mindre blogg så känner vi att vi vill stå för dom vi är och inte falla för det stora "bloggtrycket".
Men vi vill inte göra er allt för besvikna så vi kör en dagens köp a'la kissie style.





Hello bitches!! haha skoja. Ni är ju mina underbara bloggläsare!!! Idag har jag varit på stan och shoppat som vanligt.. Det blev 10 par skor som kosta 10.000 kr styck!! Såå Emma-style!!
haha skämta! Såå mycket orkar jag shoppa själv liksom.. Det blev iaf domma skona.






Älskar dom verkligen. Skitsnygga och dyra såklart!!!!!
Visst har jag blivit smal!

Love
 
/Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0