10 frågor till + svar

Hur har era liv förändrats sedan ni startade er blogg? Hur blev den så känd?

 A: Vi har råd med allt nu. Åker limo till jobbet. Shoppar bara massa dyra märkessaker. Vi har sagt upp kontakten med alla golddigger vänner. Tyvärr har vi fått en stalker på köpet..


E: Jag var född känd så jag känner ingen större skillnad.


Vad är era liv förutom operationer och partyn + alkohol ?

A: Shopping, pilla i naveln, plugga, dricka chailatte(världens bästa diet), mysa med pojkvännen. 


E: asså jag behöver inte något annat! orkar stressa lixom?

 

 

I vilken ålder tycker ni att det är lagom att skaffa barn?

E: Jag har redan 3 så jag behöver inga mer.. De heter läppstift, solpuder och mascara. - Mamma älskar er!! <3


A: Vad är barn? Alltså unga mammor... Behöver jag säga mer?


Är ni helt tjejiga eller finns det några saker eller intressen ni gör som är lite åt det “grabbiga” hållet?

 A: Jag brukar dricka öl och kolla fotboll. Lagar inte heller mat och tvättar och det är riktigt grabbigt.


E: Samma som Angie, fast jag brukar ha handen innanför byxorna med!


 

Helt ärligt; blir ni sårade av kommentarer du uppfattar som “elaka”?

E:  Vad är en elak kommentar? Jag tycker det är elakt att inte kommentera!!


A: Vi får aldrig några elaka kommentarer. Alla är så snälla. De vet att vi annars skulle hänga ut dem och sen är de misslyckade för evigt.

 

är ni skyldiga rebecka pengar? 

E: Det är inget jag vill ta över bloggen.


A: Nej, men hon är skyldig mig pengar. Kan inte du hälsa henne att sätta in pengar på mitt konto är du snäll, hon luktar så illa så jag vill inte träffa henne IRL.

 

 

HAr ni verkligen färgat håret blondt igen? :S

 E: NÄ? Vad har ni fått det ifrån?


 
A: Är du blind eller? No white-trash style please!







Dissie sa att ni och hon har samma managers.. är det sant?

  E: Är himlen röd? Finns det kaniner i rymden? Är vi tråkiga? Är Kissie snygg IRL?


A: Offcourse not. Alltså, våran manager är känd, han är manager åt massa andra kändisar som Carolina Gynning och Linda Rosing.

 

 

har ni kysst musse (dj-musse) ?

  A: Hur har du fått reda på det? jag bir lite pussig på fyllan ibland, men det var ett skämt. OKEJ?? Min pojkvän vet om det och han vet att det var på skämt, först skule han slå ner Musse, men han har lugnat sig nu..


E: HAN VAR PÅ MIG! Har ingen kommentar..


Hej! Undrar hur mycket ni lade in i era boobiesar, uppskattar svar!

A: 500 cc typ. Jag fick inte lägga in mer för läkarn..

E: Vaddå la in? Mina är naturliga EE. Mina mått är 140-50-70. Önskar jag hade mindre midja..





Så nu vet ni allt om oss!


You know you love us!
XOXO // Angie & Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0