Onödigt vetande. Har köpt mig en liten mun...

img_8419 (MMS)

Onödigt vetande. Har köpt mig en liten munk, inte sådan som springer omkring i kloster och inte heller en sådan som är ätbar. Nej, utan en hårmunk! En liten munkformad, såklart, plasttoffs som gör att man kan göra sådana här fina bollar i håret. Nu krävs det en del övning för att få till Hollywoodbollen, men jag jobbar på det. Klart slut, no more onödigt vetande för idag. XOXO / Angie. PS. För er nyfikna själar därute som undrar varför jag alltid mobilbloggar så är det inte för att min dator är trasig eller så, utan det beror på att jag är ute och reser så mycket i jobbet just nu och orkar inte bära med mig min dator, helt enkelt.  DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0