Idol

Nej nu menar jag inte tv programet Idol, utan vem som är min idol. Det finns egentligen bara en och hon heter Tiffany Persson från Staffanstorp (uttalas Staffanståp på smålänska). Hon är grym med en otrolig kunskap!



Några bra citat:

Tiffany med rulltrappsfobi;
'Nej Gun, vi skiter i globen. Det är ändå inget viktigt att se, det finns på vykort'


'Mjau mjau mjau, pussi pussi pussi'


'Hej pojkar, ska ni in till stan? Eller vad tillhör ni för sån grupp, är ni nördar?'


'Hejsan allihopa. Mitt namn är Tiffany Persson & idag är det måndag & idag ska jag till apoteket & försöka hitta piller mot lite saker man dragit på sig under helgen, som till exempel förkylning, depression eller herpes.'





Tack för att du finns Tiffany!!








Kommentarer
Postat av: :)))

Menar du inte skånska?

2010-10-04 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0