Ett stort fan

Igår träffade jag ett stort fan av vår blogg. Han sa att han är inne och läser den minst 10 ggr per dag. Jag tyckte det lät lite mycket men fine. Han ville såklart ta massa bilder ihop men jag ville inte ställa upp!!

När jag kolla igenom mina bilder på datorn hemma så hittade jag väldigt många bilder på oss ihop, tyckte jag kände igen honom! Killen heter Emil och jag har sett honom ganska ofta de senaste 3-4 åren! Nu vet jag varför. Smickrande att ha ett fan!


"Sprang" på Emil i Magaluf



En annan gång vi "råkade" vara på samma ställe



Sprang även in i honom förra hösten i Oslo (Vad är oddsen för det!?)



Gud vad det börjar bli jobbigt att vara känd. menmen, visste att det skulle bli såhär när vi startade bloggen..








Kommentarer
Postat av: THE ONE

aaw.. vad fin han är den där emil

2010-10-07 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0