Dagens frågetecken? Jag har råkat att up...

Dagens frågetecken? Jag har råkat att upptäcka något märkligt som många personer gör med sina lepsyl nu när de tittar fram ur fickorna. Eftersom vi har så många läsare på denna blogg tänkte jag höra om någon kanske kan svara på min fråga? Det många personer gör är att efter de kletat läpparna fulla med cerat så luktar de på ceratet innan de stoppar tillbaka det ner i fickan. Då kanske ni tänker att det är ett cerat med lukt, men icke! Nej, det är de helt vanliga blåa luktfria tuberna. Så varför lukta på lepsylet? Vill man veta hur sina hudrester luktar eller tycker folk helt enkelt att luktfria lepsyl luktar gott? Tacksam för svar. Adios! XOXO / Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0