äntligen fixat!

Sista fixet med näsan gjordes idag, skönt! Varför man upprepar behandlingen är fortfarande för att det blir svullet, och då skapas det ju yttligare volym uppåt! Vem vill ha en rund knöl upp lixom? Visst kan man välja att ha det någon dag eller 2 men för Sveriges bloggdrotting är det omöjligt! Fotas ju verkligen varje dag..

 

 För mig att fixa näsan utan operation gjorde http://www.adamocheva.com/ möjligt! Är så sjukt glad jag hittade dom, speciellt Natalie som alltid behandlar mig! Hon hittar porportioner man kan leka med för att få sitt reslutat!

 

 

Glöm inte ni får 10 % rabatt när ni nämner “klappa min katt” . Gäller läppförstorningar osv..









Kommentarer
Postat av: Linda

Ha Ha Ha Ha Ha!!! Det var det fulaste jag sett!!!

2010-10-15 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0