Hej

Idag har jag haft 100% fokusering på min näsa. Jag anar en förkylning, tredje förkylningen denna höst. Ställer mig frågan igen; Vart är mitt immunförsvar?

Hade varit en bra affärside om man kunde sälja immunförsvar på nätet. Förstår ni vilken hysteri det skulle bli? Jag skulle även söka patent på denna underbara ide, vilket helt plötsligt hade gjort mig till en miljardär, inte miljonär, miljardär. När jag börjat tjäna pengar ska jag ge bort immunförsvar till alla med nedsatt, bara för att jag är snäll. När jag känner mig redo och klar med livet ska jag lämna över min fantastiska verksamhet till någon med större hjärta än mig. Sedan så ska jag bosätta mig i västindien någonstans. Aruba kanske.

Så.
Steg1: Tjäna pengar, kändisarna kommer bli som tokiga och betala riktiga överpriser för ett immunförsvar.
Steg2: Ge bort immunförsvaret till behövande.

En nutidens Robin Hood.

XOXO / Angie Hood

PS. Försökte klippa in mitt ansikte på en bild av Robin Hood. Men eftersom jag inte innehar någon kunskap om photoshop, utan besitter kunskap i paint (som är värdelöst), så blev allt bara totalt misslyckad, istället låter jag er fantasi få hitta på något fint. DS.

Kommentarer
Postat av: Sondremai

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 12:03:01
URL: http://sondremai.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0