Dag 02 – Min första kärlek

Jag minns det som det var igår. Slutet av juli år 2005. Jag jobbade på i gångarna på jobbet med lite för hög, men väldigt bra musik i öronen. Ett intro till en system of a down låt, jag diggade med. Kände mig iaktagen, vände mig om och där står en kvinna med råttfärgat hår till axlarna, en piercing i näsan och bara ler. Jämte henne står två små überblonda barn, blonda som till hårfärgen, kunde inte direkt avgöra deras intelligens då. Jag plockade ur min ena hörlur och säger hej. Hon kommer fram för att hälsa.

- LOJSAN, säger hon.


Vill du gifta dig med mig?

XOXO / Angie


Kommentarer
Postat av: Lojs

JA!!!!!!!!!!!

2010-12-11 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0