Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek? jag kan bli kär i precis vad som helst så jag kan inte minnas vad min första var? Kanske en leksak? Glass? ett korvmärke? Men en sak som är säkert, jag är kär nu!

Vi hittade varandra faktiskt på något så romantiskt som min bal. Jag var alldeles varm av allt dansande och behövde någon som kunde svalka mig, då kom du! Jag visste redan innan vem du var och vi hade pratat lite tidigare, men nu blev jag förälskad i dig! 

Du har varit med på de allra flesta roliga minnen jag har sedan balen. Bara det senaste halvåret så gjorde du min midsommar, kryssningarna, den magiska Hoffmaestrospelningen i Varberg och många flera underbara minnen. Träffade tydligen jag dig förra lördagen med, men tyvärr så har jag tappat mycket minne från den kvällen.. 

Vill vara med dig nu och för all framtid, jag älskar dig Minttu!  























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0