Dag 01 – Presentera mig själv

Hej!

Jag är Angelica, eller Angie som jag så fint kallar mig överallt. Jag är alltså den ena personen i denna duo. Vissa verkar ju ha missförstått att vi är två som bloggar.

I vilket fall så är jag 23 jordsnurr(det kan vara världens fulaste ord, jordsnurr), snart 24. Min födelsedag faller 2011 in på en torsdag, den 3:e februari.Det är ett datum värt att komma ihåg. Av någon konstig anledning så ser jag det fortfarande betydelsefullt att fira att jag blir ett år äldre. Men det kommer nog vara sista födelsedagen jag känner så, för gammal vill jag inte bli.

Min bostadsort just nu är Borås, första året, krälade jag omkring i en lägenhet i stadsdelen Tullen och åren fram till julen 2004 bodde jag på Hulta. Ett så kallat ghettobarn är vad jag är. Efter det bodde jag 2 år i Sandhult och nu bor jag i min tredje lägenhet i Borås city!

Jag har många intressen, gillar att ha många bollar i luften och är väldigt temperamentsfull.

Som den idiot jag är så önskar jag nu att jag inte kom på den då briljanta idén att publicera tidigare inlägg. För det var jobbigt, tråkigt och idiotiskt att försöka presentera mig, det är ungefär som att presentera varför jorden är rund, himlen blå och varför solen är så långt bort.

Så, okej. FINE! Jag är lika komplicerad som jag är lätt. Lika lycklig som jag är ledsen, lika glad som jag är arg, lika tjock som jag är smal, precis som dag och natt. Ibland undrar jag om det inte bor ett par stycken olika personligheter i mig. Men sådan är jag.

Nu ger jag upp, de som vill tillägga något kan göra det i kommentarsfältet!

XOXO / Angie 

 

PS. Jag har en häst och jag gillar musik. DS.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill bara tillägga att du är grym också!!

2010-12-10 @ 21:35:19
URL: http://klappaminkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0