dag 01 - presentera mig själv

Hejsan alla fans!

Eftersom den förra hette Angelica så är det ganska lätt att lista ut att det är jag som är Emma (eller Emmalinen som jag kallas mkt ofta på jobbet). Jag är då 21 år, 5 månader och 10 dagar.

Jag bor hemma i staden Dalsjöfors, medan Angelica bor i förorten Borås. Dalsjöfors är händelseras centrum! Vi har allt här:

badhus
pizza
ICA
Guldaffär
och en bankomat
 

När jag inte hänger nere i centrala d-fors så är jag på jobbet. Där jobbar jag och Angelica ihop (när hon inte är i skolan 4 dagar i veckan!!!) och det är därför bloggen kan bli lite väl jobbintern. Så förlåt alla som inte jobbar med oss, vi vet att ni finns med.


Mina intressen är att lyssna på cool musik, hänga med Elina, äta smet och så klart rida. Häst är bäst!

Jag älskar även att resa! Bara i år så har jag varit i Norge, Lettland x3 och Mallorca. 2011 verkar bli ännu bättre, vi får se!



Jag i Thailand 2009



Elina and me



Jag och den bästa hästen i världen!!


Nu orkar jag inte skriva mer om mig, ska äta några toasters nu. Måste vänja mig med fet mat innan jul såklart!


Tjadå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0