Emmas kärleksförklaring till Angelica

Min kära arbetskamrat Angelica AKA Angiemaestro är en mycket omtyck person. Detta måste bero på hennes otroliga skicklighet att uttrycka känslor på ett väldigt vänligt och samlat sätt. Hon gillar alla typer av människor och skulle aldrig prata ont om någon eller något!

Mina damer och herrar, denna Angelica finns inte!!

Hon är en sån människa som man lägger märket till dirket och ser och hör precis överallt!! Kan det vara så för att hon skriker ut allt hon säger? Sjunger ALLTID med den högsta stämman hon får upp en låt på hjärnan? Ropar svordommar så fort hon tappar en liten sak? Dansar för sig själv när hon inte tror någon ser? Ja förmodligen kära bloggläsare!
Men det är just detta som gör henne till en alldeles underbar människa! Att vara unik är unikt i dagens samhälle!
Denna tjejen är så speciell med sin otroligt dåliga humor (som jag med äger tyvärr..) och har alltid rackartyg i blicken! Jag har hur många fantastiska äventyr med denna plinga, men det är inget jag kommer berätta för er!


"Söt"



Nu ska vi ut och göra världen!



Med vänliga hälsningar
Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0