Angelicas kärleksförklaring till Emma



Emma är en glad liten tjej som jag jobbar ihop med. Vi har ungefär samma humor, eller det verkar som det, vi skrattar åt samma saker i alla fall så det är något som vi har gemensamt. Det folk som känner mig bör veta är att jag aldrig skulle umgås med fula eller hopplösa människor. Så sträck på er för fan. Om jag hade haft sådana vänner hade jag brutaldumpat dem, med ett sms, I don't wanna see you again...never.

Så även om Emma inte kan laga mat, tror att creme fraiche är en stad i Afrika, inte vet hur en dammsugare fungerar, inte kan sjunga eller dansa, så är hon faktiskt ganska snygg och det finns hopp för henne. Jag kan laga mat åt henne, visa henne att Afrika är en kontinent och jag kan dansa och sjunga med henne så hon slipper känna sig ensam.

XOXO / Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0